Inbjudningar!



Inbjudningar!

Hej hopp alla! Nu är det min vecka igen och tänk vad tiden springer iväg! I förra veckan så kom det en uppdatering om att man ÄNTLIGEN kan bjuda in varandra till sina hemstall! Jag tycker att det här en rolig uppdatering för att det är många gånger som man skulle vilja gå in i varandras hemstall och se hur de har gjort och kanske få lite tips och idéer över hur man själv vill ha det i sitt hemstall. Vad mer man kan också göra är att man kan använda både sminkbordet och garderoben medans man är i kompisens hemstall, visserligen så är det bara dina egna saker som du kan komma åt. Så jag vet att många som rollspelar kommer att använda denna funktion väldigt flitigt. Så både jag (Siri) och Kelia ska försöka testa denna funktion när vi har tid och kanske så blir det att vi lägger ut våra egna bilder, vi får se!

Men jag vet att Kelia går runt och väntar på att garderoben ska bli uppdaterad, eftersom SSO lovade redan i slutet av förra året att den nya garderoben skulle komma men den har inte kommit än och det är inte så långt bort innan vi är i slutet av detta år. Så vi får hoppas på att den nya garderoben kommer snart!

Bjud in en vän till ditt stall!

Jag hoppas också på att ni har det roligt med midsommar eventet som är i full gång på SSO, en liten påminnelse så räcker eventet fram till den 24:e juli så har ni inte hunnit göra något som jag så är det bäst att ni passar på medans ni kan!

Så det var allt från mig denna vecka och jag är spänd på att se vad som kommer att komma senare idag, men tills dess så får ni ha det så bra!

Puss & kram


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween