Hästmarknad och sommarlovskul!


Sommarlov och uppdateringar!

Under sommaren så brukar det vara ganska lugnt med uppdateringar, eller de kommer ju varje onsdag som vanligt, men de är kanske inte lika stora som under resten av året. Detta beror nog främst på att även SSO HQ behöver vila upp sig och ha lite semester, men som sagt, det kommer ju uppdateringar ändå. Så för oss som spelar SSO är vi väldigt lyckligt lottade att det händer nya saker på sommaren också, även om de riktigt stora uppdateringarna brukar komma under resten av året, särskilt hösten. 

Nog om detta, nu tänkte jag bara berätta lite kort om vad som hänt de föregående veckorna, och kanske lite grann vad som komma skall!

Förra veckan så stadgade sig Eddie och Ferdinand mitt emellan Moorland och Fort Pinta för att de var trötta på allt runtresande. Visserligen är det lite tråkigt att inte få den där XP-boosten varannan vecka då de flyttade runt, men tänk vilket jobb att resa runt med alla hästar. De hade också med sig fyra nya versioner av det Jorvikiska varmblodet. Jag tycker alla är söta men jag verkligen älskar den som har det lilla hjärtat på mulen!

Titta vilka sötnosar!

Lagom till det årliga sommarpartyt med Tim Hooper har de också fixat till och dekorerat om Fort Pintas strand. Den är verkligen så fin och inbjudande! Och Tim hade också med sig två nya outfits i sin sommarbutik, och om man gillar den nya sadelmodellen så finns där två till. Jag är rätt säker att jag ska köpa minst en.... men vi får se. Tim Hooper finns med oss i en månad så jag har tid att fundera! Jag ska också se till att få upp mitt rykte med honom (eller dubbelkolla så att han beundrar mig ...).



Som om inte detta vore nog så kommer GÅD att få sig en uppdatering DENNA vecka! Wooo! Det ska bli så kul och är efterlängtad. Jag ÄLSKAR höst så tycker verkligen om att det finns ett ställe i Jorvik som ha evig höst. Det verkar även som om de kanske kommer lite nya uppdrag... Hm....

Jag ska strax sluta babbla men EN sista grej som händer i Augusti som vi vet om och det är NYA hästar! Eller tja, nygamla hästar. De är dags för Andalusiern att få sig en uppdatering! Och det är en av mina favorithästar i SSO. Och jag bara ÄLSKAR att de går igenom och ger alla 'gamla' hästar lite extra kärlek. Även om jag troligtvis kommer att använda de gamla ändå (iaf ett tag till). Eller för att inte ljuga, haha, jag kommer aldrig frivilligt att sälja någon av mina hästar! Mer info om dessa kommer nog snart, men om ni är nyfikna, ta en kik på SSO's instagram! Så fina!

Nu ska jag sitta och invänta dagens uppdatering! Hoppas ni har en finfin sommar så hörs vi snart igen!

Puss och kram,

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween