Regnbågsfestivalen!


Början av sommaren är räddad!

SHAUN (the leprecaun) är tillbaka! Från och med idag kan vi äntligen leta guld vid regnbågens slut. Men inte bara det. Det är en hel regnbågsfestival (Pride om ni så vill 💖) planerad nu de kommande veckorna. Att leta guld är en av de bästa event som Jorvik anordnar, så jag (Kelia) vet i alla fall var jag kommer att hänga. Jag hoppas att det bli mycket regn i den riktiga världen så jag kan bli uppslukad i Jorviks värld. Men vem försöker jag lura, medan eventet är igång kommer jag hänga där så mycket jag kan!! I alla fall så jag får alla prylar från Shaun. Wiie! Jag har saknat dig, men jag tror säkert att resen av Pride-festivalen kommer bli superkul den med! Tjoho!


Juni är sommarens månad men också officiell Pride-månad. Jag tycker det är väldigt väl uttänkt av SSO att skjuta upp och förlägga regnbågsjakten nu istället för mars (även om jag, Kelia) har längtat sedan dess för att jaga regnbågar. Jag har hört både för och emot att Shaun skulle komma, men är SÅ glad att han faktiskt gör det! Så se till att vara öppen för alla olika sorters kärlek och bär regnbågen med stolthet (PRIDE) för att vi i Sverige ändå kommit en bit på vägen. Men vi måste fortsätta kämpa.



Och inte att för glömma så måste vi spelare passa på att besöka Mica och åka upp till molnriket och samla lite hästskor så att vi får bra med mycket med xp till våra hästar! Jag (Siri) är också superglad över att detta event har kommit tillbaka och det ska bli kul att åka upp till molnriket då jag missade förra gången då det var. Så jag hoppas verkligen att ni kommer att ha det roligt under detta event för jag vet då att jag kommer att ha det!

Nästa vecka så hintar SSO-teamet att det ska komma nya glänsande hästar så det ska bli jätteroligt att se vad det kommer att bli för något då, men nu tackar vi för oss och hoppas att ni har haft en liten rolig läsning och ja, vi vet att vi är lite sena men vi har haft fullt upp med våra jobb så det blev en sen uppdatering idag. Men vi hoppas ändå att vi ses nästa vecka!

Puss och kram,

och


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween