Nya Achaltekeers och shopping!


Nya Achaltekeers och shopping!

Hej allihop! Jag hoppas att ni har haft det roligt under Regnbågsfestivalen och att ni har hälsat på Mica och varit upp till molnriket så att ni har kunnat ge era hästar extra xp. Men nu över till något helt annat och jag gissar att många av er har hunnit se att det har kommit fler färgvariationer till Achaltekeers, och som alltid har man beslutsångest över vilken man ska välja eftersom alla är så fina, vart kan man hitta dessa skönheter då? Jo, på Godset Silverglade så har ni inte hunnit vara dit än så tycker jag att ni ska ta en sväng om och kolla på dem!

Fantastiska hästar!

Och nu över till nästa del av detta inlägg så handlar om shopping! Inte nog med att SSO har släppt nya kläder till Jorvik City Galleria de har även ändrat i shopparna så att man kan nu köpa flera t ex. sadlar, träns, schabrak m.m. eftersom de kommer inte att försvinna något mer från shoppen efter man har köpt den utrustning som man vill ha, så är det något som ni vill ha fler av så är det superlätt att skaffa sig det! Det har funnits ett antal gånger som jag har önskat mig att det gick att ha fler av samma sadel, träns, schabrak m.m. eftersom att det har varit svårt att matcha utrustningen mot de kläder man vill ha på sig och det har inte alltid varit så heller att den utrustning man har på en häst vill man kanske inte ha på sin nästa häst men nu när detta har kommit så kommer det att bli mycket lättare att välja vad man vill ha!

Perfekta kläder för speciella tillfällen!

I dagens uppdatering så kommer vi att få ställa i ordning midsommar firandet och se vad som händer vid Doyles kapell för att druiderna har färdas dit för ja, det vet vi inte än men passa på att skaffa lite passande kläder som i bilden ovan då ni går till Doyles kapell.

Så det var allt från mig denna vecka och jag hoppas att vi ses nästa vecka!

Puss & kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween