Påskledigt (och dåligt minne)


Påskledigt (och dåligt minne)

Förra veckan hade vi påskledigt och både jag & Siri hade fullt upp att leta ägg och delta i Jorviksstallets öppet hus (bara en sådan sak som att välja vilken häst och vad den skulle heta var en pärs!). Så vi hoppas att ni med hade en roligt påskhelg och inte tänkte på att jag (Kelia) glömde att uppdatera förra veckan.




Under påskeventet kunde man samla på sig en ny outfit som förövrigt innehöll en häxhatt efter vår svenska 'påskkärringa'-tradition. Jag tyckte att det var tuff och annorlunda, men setet som fanns under öppet hus blev mitt fall och jag var tvungen att köpa alltihop (snyft, mina star coins och plånboken...), men jag har no regrets i alla fall!

Förra veckan fick vi nya Chincoteaque-ponnyer och om ni tyckte de första vi fick var söta så titta då på dessa, HUR gulliga?!


Shopparna i Moorland fick också en uppdatering, både i hur man kan navigera i dem och även utseendet. Nu är de väldigt fina och moderna, inget att klaga på!





Jag väntar fortfarande spänt på garderoben... Men tills nästa gång vi ses så får ni ha det så bra!

Puss och kram,

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween