Hästar!!


Hästar!!

Vad mer kan man säga att SSO teamet har lyckats igen! Förra veckan kom Achal-tekeern i en ny uppdaterad version och de är verkligen ursnygga! Det är väldigt svårt att välja vilken häst man vill ha eftersom alla färger är väldigt fina, men själv så tror jag att jag kommer att välja någon av de gulbruna hästarna eller så blir det kanske att jag köper båda två, eller så väntar jag tills det kommer fler färgvariationer men tills dess så njut av dessa skönheter!

Den uppdaterade achaltekeern är här!

Kommer en av dessa magnifika hästar sluta sig till din StarFam?
Obs! Alla bilder är från SSO's hemsida

Och nu över till något speciellt som finns i Star Stable appen och det är att det har kommit en helt ny Nordsvensk som finns i en färg som heter Texas Bluebell och jag måste bara säga att den är såå fin! Detta är en limited häst som kommer att finnas fram till 1 juli så jag föreslår att ni passar på att skaffa denna skönhet medans ni kan och jag vet då att jag kommer att göra det! Ni får inte heller glömma att ladda ned Texas Bluebell ljudboken som SSO släpper helt gratis den finns på SSO's hemsida, själv har jag inte hunnit lyssna på den men då jag får tid så kommer jag att göra det!

Möt en speciell ny häst!
https://www.starstable.com/se/article/6981

Det ska bli spännande att se vad som kommer att komma i dagens onsdagsuppdatering en sak vet vi dock och det är att vi kommer att få kunna köpa ödesryttare Lindas hoppsadel samt att de kommer släppa träns, schabrak och benlindor i snygga färger, jag är verkligen taggad att vi för köpa detta set som en av ödesryttarna har och jag hoppas också på att kanske någon gång i framtiden att de andra ödesryttarnas utrustning kommer att finnas till försäljning! Men jag är väldigt nyfiken på vad vi kommer att få se mer i dagens uppdatering!

Detta var allt från mig denna vecka och jag hoppas att vi ses nästa vecka!

Puss & kram


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween