Grodor och Red String Trail


Grodor och Red String Trail

Hej och hallå! Jag hoppas att ni har haft en bra vecka och att ni har spelat mycket med SSO samt att ni har tagit er tid att hälsa på Frida Frogs. Och varför ska man hälsa på henne? Jo, för hon säljer nämligen grodor som husdjur. Det är synd att dessa husdjur INTE kan springa bredvid dig eller din häst och jag KAN FÖRSTÅ varför man har valt att detta husdjur inte kan göra det eftersom det är svårt att göra en bra animation till grodorna så att de ser naturliga ut både bredvid dig men också din häst. Men nu har Frida rest vidare för denna gång och vi får hoppas att vi får se henne och hennes grodor snart igen!
Sista chansen att skaffa en groda från Frida!

Och nu över till den lilla teaser trailern som SSO lagt ut tidigare (igår), och jag måste bara säga att det ser helt magiskt ut!! Jag längtar verkligen på att få komma ut på den stigen och kika runt på de olika ritterna man kan göra, ser ju hur mysigt som helst ju! I trailern så fick man se lite olika NPC's som följer med på ritterna och jag hoppas verkligen att man får komma vissa karaktärer lite närmare för att det skulle vara kul om man fick lära känna ödesryttarna mer intimt! Trailern finns på SSO's youtube kanal och ni har missat den så rekommenderar jag starkt att ni tar en titt på den!

Jo, en liten påminnelse till alla som inte har skaffat Spirit eller kläderna som finns i shoppen så har ni på er fram till den 29 maj innan Spirit lämnar Jorvik för gott. Så nu är det sista chansen att göra det och jag vet att jag är i alla fall en av dem som inte har köpt hela shoppen än, så jag har lite att ligga i. (haha... Och om någon undrar så ja, jag har Spirit :) )

Så det var allt från mig denna vecka och jag hoppas att vi ses snart igen!

Puss & kram



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween