Potatistävligen!


Potatistävlingen!

I veckan så har den årliga Potatistävlingen kommit till Jorvik och jag hoppas att ni har passat på att deltagit i denna galna tävling som går ut på att plantera potatisar från hästryggen. Ja, detta lopp verkar vara lite knasigt men det är så man firar den kommande skörden på Jorvik. Jag tycker att detta lopp är ganska roligt och det är bara en kul grej innan påskeventet börjar, man skulle väl kunna säga att detta är en liten uppvärmning inför påsken. Tyvärr så har jag inte spelat något denna vecka på grund utav att jag har varit sjuk och har inte haft ork till att spela samt att jag kommer att åka bort nu under påsken så jag har fullt upp med lite andra saker i IRL så tyvärr så har SSO fått hamna lite på efter kälken men jag ska försöka att ta upp det igen så fort jag har blivit bättre!

Sisten till mållinjen är en rutten potatis!

Sen har det ytterligare fötts två föl denna vecka (förra onsdagsuppdateringen) så jag har en del saker att ta itu med när jag väl börjar spela igen, så vi får se hur många föl som kommer att födas denna vecka (dagens uppdatering). Jag längtar då super mycket att få spela detta och ta hand om små söta föl!

Jo, innan jag avslutar detta inlägg så måste jag också få säga hur fantastiskt årets aprilskämt var! Jag höll på att skratta ihjäl mig, för det var så roligt! Och speciellt när man "hoppade" med bilen så fick man höra det klassiska ljudet som Emma gör när vi ger henne skjuts till Gyllenbladsskogen och måste hoppa över gapet som finns i bron, Wieeeee!!! Det var allt från mig denna vecka och jag hoppas att vi ses redan nästa vecka tills dess ha det så bra!

Puss & kram


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween