I'll be there - Lisa Peterson


Ny musik från Lisa!



Jag tycker det är roligt när SSO så att säga "branchar" ut och gör saker utanför spelet, som ändå har betydelse i spelet. Exempelvis när vi köpte tröjor till oss själva fick vi en digital version till vår spelare i SSO. Och nu när vi fått 'nya' uppdaterade ödesryttare och Lisa då "släppt" en ny singel, som det inte bara pratas om i spelet, men som faktiskt finns på riktigt. Det tycker jag är väldigt roligt. Så denna vecka tänkte jag dela med mig av denna fina låt! Den har en väldigt viktig plats i den fortsatta historien, men jag tänker inte säga mer för att inte spoila. Resten får ni ta reda på själv!


Från det ena till det andra, bara en kort tanke. Nu när vi fått så fina huvudkaraktärer i spelet så tycker jag precis som andra har nämnt runtom på nätet att det är vår tur (alltså vår spelare) att få samma upphottning som ödesryttarna har fått. Vi är ju också ödesryttare, trots allt. Och nu vet vi att SSO kan göra oerhört fina karaktärer. Säga vad man vill, men jag tror att det bara är en tidsfråga tills det blir vår tur!


Puss och kram
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween