Alla hjärtans dag och Jorvikiskt varmblod


Alla hjärtans dag och Jorvikiskt varmblod

Hej och hallå allihop! Jag hoppas att ni har haft det kul under alla hjärtans dag (veckan), och hjälpt den stackars förvirrade Derek med att hitta alla kärleksbrev som han skulle dela ut innan vinden tog dem. Och jag hoppas också på att ni har haft det kul med Lowes lopp där man kan samla in hjärtan för att byta in mot fina priser, jag hade jättegärna velat spela under denna vecka men jag har haft fullt upp i IRL och det har varit allt från att träffa vänner och släkt, lite födelsedagar som har kommit i vägen samt att jobbet har krävt mycket av min tid så jag har inte haft tid att spela något för denna gång men jag ska sikta in mig på nästa år!

Hjälp Derek med posten!

Men nu vill jag veta vad ni tycker om de nya Jorvikiska varmbloden som har anlänt till Jorvik? Jag tycker att de är super fina och vill ha allihop men jag har för lite med star coins för tillfället då jag köpte ut Farahs butik nyligen. Kanske inte det smartaste men jag vill gärna ha dom grejerna innan Farah far ut på nya äventyr, så nu gäller det för mig att spara alla mina star coins tills jag kan köpa de hästar som jag vill ha. Och jag kan då säga att Jorvikiskt varmblod står högt upp på min lista!



Jorviks egen sporthäst!

Vilken färg blir din favorit?


Jo innan jag rundar av för denna vecka så skulle jag passa på att nämna att man har lagt till lite ikoner på kartan och nu kan man se vart det finns t ex. busshållplatser, färjelägen, championat, transporter, brevlådor etc. tycker att denna funktion är väldigt bra för då har man mer koll på vart man kan hitta närmsta transportmedlet när man springer runt på Jorvik och gör olika questar!

Så jag vill passa på att tacka för att ni har tittat in denna vecka och hoppas att vi ses nästa vecka!

Puss & kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween