Nästa vecka...


Mer huvudstory!

Jag kan villigt erkänna att jag är lite otålig och hade hoppats på mer huvudstory denna vecka, men jag förstår varför det inte blev så. SSO är säkert i full färd med att fixa finesserna på nästa del i storyn som kommer bli i tre delar. Från SSO:s nyhetsbrev idag: 


Vänta bara till nästa vecka...

...då äventyret med Ödesryttarna fortsätter! Det sägs att det kanske blir lite kallt under en del av uppdragen, så ta med varma kläder!

(https://www.starstable.com/se/article/6403)

Som ni ser så kommer det snart mer, denna vecka fick vi ta del av några nya fina tröjor tillsammans med en pryl från bonusbutiken om man är lifetime Star Rider. 




När huvudstoryn är klar kommer jag att dela med mig av de bilder jag tagit under mitt äventyr. Så stay tuned! Vi ses snart igen!



Puss och kram


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween