Lopp, Ydris och ?!


Lopp, Ydris och ?!

Hej alla! Jag hoppas att ni har haft en bra vecka i SSO och hunnit träna upp era Connemaror hos Guillermo Gadea som är en medlem i HaJ (Hästarna av Jorvik), denna bana kommer att ge lite mer xp till hästen då det är ett tillfälligt lopp så nästa gång som Guillermo dyker upp vet man aldrig. Men förhoppningsvis så dröjer det inte så länge tills nästa gång.

Delta i Guillermos hopptävling!
Bild från SSO's hemsida

Sen hoppas jag också på att ni har varit iväg till Ydris och fått era framtider spådda i hans nya kristallkula, jag undrar varit någonstans i Pandoria vart han har fått tag på den för att den är riktigt cool! Själv så har jag inte kunnat spela något av dessa då jag varken har haft tid på grund av mitt jobb men har jag tur så kanske hinner jag spela till helgen!

Besök Ydris inne i spådomstältet!
Tycker att Ydris ser cool ut bakom sin nya kristallkula

Som jag nämnde tidigare så har jag inte haft tid att spela och redan idag verkar det komma mer huvudstory och uppdaterade Soulriders! Jepp, ni hörde rätt och om ni har hunnit kolla på SSO's instagram så borde de flesta av er ha sett den här bilden!

Från SSO's instagram

Är såå taggad på nya uppdrag! Vill verkligen få hem Anne nu och se vad Dark Core har i kikaren!

Några av er undrar säkert varför det är jag (Siri) som skriver denna vecka och det är för att Kelia är ute på lite upptåg i Kroatien så att vi har bytt vecka men om ca två veckor så är det som det ska vara igen!

Tack för att ni har kikat in denna vecka och vi får se vad Kelia hittar på nästa vecka!

Puss & kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween