Best of 2018! enligt Siri

Topp 10 bästa uppdateringar 2018


Hej hopp! Nu är det min tur att säga vilka mina favorit SSO uppdateringar var under 2018.

10. Många nya husdjur!

Prova på-erbjudande på Star Rider!

Tycker att det är toppen med att det har kommit fler husdjur som kan springa bredvid en när man är ute på äventyr!

9. Fotoläget
Tycker att det är bra att SSO har skapat ett läge där man själv får välja hur en bild ska se ut och det öppnar många dörrar för att kunna vara kreativ med bildskapandet.

8. Nordsvensken


Star Stable Teasers - The North Swedish Horse

Titta på den! Hur fin har inte Nordsvensken blivit sen den fick sin uppdatering?! Är enormt kär i den men har inte riktigt hittat den rätta färgen än men jag hoppas på att vi får fler variationer snart!

7. Sydhovens hästräddningsranch

Hugh – veteranen som blev veterinär!

Den här uppdateringen var väldigt rolig att göra och det hade en bra story kring ranchen så jag hoppas att det kommer att komma fler quest hit!

6. Den nya cirkusen + Zony

En ZONY?!

Jag gillar att cirkusen fick sig en uppdatering och även Ydris som har fått mer karaktär, är alltid lika spänd på att se vad han hittar på härnäst. T ex. den söta lilla Zonyn som är på bilden är ett exempel.

5. Lusitanon

Lusitanon är här!

När jag fick se denna häst för första gången så blev jag förälskad i den, den är ju hur fin som helst! Har dock inte köpt någon än så man får skämmas lite grann!

4. Halloween

En majestätisk skönhet OCH en perfekt bus-eller-godis-häst, allt i ett!

Jag älskade verkligen årets Halloween event! Jag tycker att det var spännande och att vi fick veta mer om Galloper Thompson och hans häst. Dessutom så kunde man köpa en häst som liknar Galloper Thompsons! Var överlycklig att jag kunde köpa denna skönhet då jag har velat ha den sen jag såg Thompson för första gången.

3. Huvudstory och Pandoria

Besök Pandoria med dina vänner!

Hitta Jorviks Starbreeds!

Icket att för glömma all huvudstory vi har fått under 2018! Jag tycker att huvudstoryn har blivit mycket intressant under 2018 och vill gärna veta mer om Starbreeds och hoppas att det snart kommer lite huvudstory så att vi får hämta hem Anne! Sen tycker jag också om att vi spelare får besöka Pandoria när vi vill eftersom det är ett häftigt ställe och man kan ta många fina bilder där.

2. Nya Silverglade

Nya renoveringar kring Moorlandstallet!

Efter många år som SSO har funnits så har äntligen hela Silverglade fått den välförtjänta uppdateringen som den har behövt, visst det finns mycket kvar än som behöver uppdateras men i mångt och mycket så har Silverglade blivit så mycket finare än det var tidigare!

1. Samla hår och smink samt den nya starthästen

Horse

Att kunna samla både hår och smink är något många har väntat på, jag vet då att Kelia är överlycklig för den här funktionen och för min del så tycker jag att det är en bra funktion och det kommer att bli lite roligare när man ska matcha med sina kläder. Men jag måste nog ändå säga att min favorit uppdatering under 2018 är den nya uppdaterade starthästen, jag tyckte att den förra modellen var nog fin och blev glatt överraskad när den nya uppdateringen kom. Nu längtar jag efter nya huvuduppdrag så att jag får ta med mig min fina häst!

Så mycket har hänt under 2018 som har bestått av mycket nya hästraser och ny grafik och jag är glad att SSO har utvecklats så mycket de har gjort och hoppas på att de kommer att fortsätta i samma stil under 2019. 

Ser verkligen framemot vad SSO kommer att komma med för uppdatering idag och vem vet vad de kommer att hitta på de resterande 50 veckor framåt, är verkligen taggad!

Puss och kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween