Best of 2018! enligt Kelia


Topp 10 bästa uppdateringar 2018

Idag blir det inget småprat direkt, här har ni mina topp 10 bästa uppdateringar av SSO under 2018. 

10. Fotoläget
Under 2018 kom äntligen ett läge där man kan fotografera och fixa in-game. Det är helt enkelt toppen!

9. Besöka Pandoria när en vill


Även om jag inte varit in i Pandoria förutom under midsommareventet för att få kransar, så tycker jag mycket om idén. Mycket trevligt.

8. Sydhovens hästräddningsranch


En mysig questserie som höll mig sysselsatt längre än vanligt. Den var väldigt trevlig. Hoppas på fler quest i liknande stil där vi får vara med och hjälpa till att rusta upp eller bygga något. Det är väldigt roligt!

7. Den nya cirkusen + Zonyn


Cirkusen fick också en välförtjänt uppdatering under 2018, och vi fick äntligen en Zony!

6. Huvudstoryn Starbreeds


Vi fick mer huvudstory i olika omgångar, men den jag fastnade mest för var den som handlade om att hitta starbreeds, så magiskt och så mycket SSO. Toppen!

5. Den uppdaterade Nordsvensken


En av mina favoritraser all times fick sig en välförtjänt uppdatering. Har ännu inte köpt någon dock, fy skäms!

4. Clydesdale


Ytterligare en av mina absoluta favoritraser dök upp under årets sista månader. När julledigheten är över så ser jag fram att återvända till rutinerna och hinna spela lite mer. Då ska en sådan här skönhet bli min!

3. Den uppdaterade starthästen


Mycket hästrelaterade uppdateringar under 2018, men vår älskade starthäst fick sig också en rejäl uppdatering. Nu ser den verkligen ut som en modern häst av SSO och inte en StarStable-häst á la 2005!

2. Nya uppdaterade Silverglade


Mycket grafik uppdaterade också under 2018, men den största och kanske bästa var Silverglades uppdatering. Det gjorde spelet så mycket trevligare och gav det sin egen unika karaktär. Nu känns stora delar precis lika fantastiska som att rida runt i Mistfall!

1. Att en kan samla och byta hår och smink
Min favorit var svår att välja i år, men jag tycket nog att vi nu kan samla hår och smink är en av mina absoluta favorituppdateringar under året.



+ Flera uppdaterade raser såsom fjordingen och den Jorvikiska ponnyn

Grafik och hästar blev temat för 2018, så båda dessa raser fick också sin en välförtjänt uppdatering. Helt enkelt toppen!





Jag ser verkligen framemot att se vad SSO har att erbjuda (redan idag) och 51 veckor framåt. Det ska blir enormt spännande!



Puss och kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween