Vinterbyn är tillbaka!


Nu är det jul igen!



Alltså, jag bara ÄLSKAR vinterbyn i SSO. Eller vem försöker jag lura egentligen, jag älskar i princip ALLT med SSO för att det är i princip det bästa spelet i hela världen! Jag vet inte om vi skrev om detta förra året men det är i princip en by där man firar jul i SSO, det finns race, shoppar och café. man kan leta gömda tomtenissar och få fina julsaker. En sak jag verkligen uppskattar med SSO är möjligheten att köpa det man missat föregående år (antingen för JS eller SC), vilket är ett stort plus. Det gör inte sakerna mer exklusiva än att man måste vänta ett år om man inte har möjlighet eller tid att spela just då, men jag kommer i alla fall hänga här under December, woo! Julbyn är tillgänglig till 2a Januari. Jag ser framemot ett par sista spännande veckor och är grymt nyfiken på vad SSO har planerat för oss nästa år!

Star Stable Horses (appen) har också fått en stor vinteruppdatering. Nu kan man välja tema. Det finns tillval man kan göra och nya vintriga quests att ta sig an. Så glöm inte att kika in den också! Tills nästa gång vi ses så får ni alla ha det så bra. Nu ska jag galoppera runt på isen och njuta av den här vackra byn!


Puss och kram
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween