Vad händer nu?



Slutet av året närmar sig - så vad händer??

Kelia: Det har hänt en hel del under året och snart är det dags för en recap av våra favorituppdateringar under året, men det är några veckor kvar innan 2019 kommer. Det jag längtar efter är såklart Julquests och antagligen julbyn igen, det var så mysigt och gav så mycket julstämning så jag hoppas verkligen att den kommer snart. Annars så har det varit några händelserika veckor av uppdateringar så jag förväntar mig att det kommer vara lite lugnare nu under de sista veckorna på året. MEN, jag är så glad att de gör så mycket för oss och arbetar hela tiden för att spelet ska bli bättre och bättre.

Så denna vecka blir det inte så mycket mer skrivet än såhär. Jag ser framemot julen och nya härliga kläder... DOCK, sa inte SSO att den nya garderoben kommer innan årsslutet? IIH! Exalterad!

Siri: Jag håller med Kelia att mycket har hänt nu under hösten och jag ser också fram emot julquesten och julbyn, dessutom så hoppas jag också på att det kommer att komma lite nya quests den här gången men det är inte så säkert dock så kan man ju alltid hoppas eller hur? Jag sitter redan nu och funderar på vad som är mina favorit uppdateringar men det finns många och det är lite svårt men jag tror att jag vet i alla fall lite grann. Jag håller med Kelia att SSO gör väldigt mycket för oss spelare och jag är alltid lika glad samt nyfiken på vad som kommer härnäst när en ny uppdatering kommer. 

Haha, jag ser att Kelia är väldigt exalterad över den nya garderoben och visst är jag glad att det kommer en uppdaterad garderob men man kan ju alltid hoppas på lite nya mainquests snart. ;)

Det var allt för denna gången, vi hörs igen nästa vecka!
 
Puss och kram


och



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween