SSO's Julkalender


SSO's Julkalender

Hej alla! Jag hoppas att ni har det kul med vinterbyn och allt annat ni gör inne på SSO. Själv har jag inte haft riktigt tid att spela något då mitt jobb har krävt hela min uppmärksamhet, så jag ser verkligen fram emot lite ledig tid nu under jul och då kommer jag att försöka spela så mycket jag hinner tills jag ska jobba igen på mellandagarna som tur är bara två dagar i år innan det blir helg och nyår. Men nog pratat om det jag håller på med om dagarna, jag hoppas att alla har uppmärksammat att SSO har släppt en julkalender där vi spelare kan få olika saker såsom kläder, utrustning till hästen, lite star coins etc.

Star Stables högtidskalender 2018
Från SSO's hemsida
Då undrar ni säker vart ni kan hitta julkalender och den kan man hitta på SSO's hemsida som en liten länk uppe i det högra hörnet eller så kan ni använda länken här: Star Stables högtidskalender för 2018. Den börjar den 12:e december och räcker sig fram till 31:a december, och ni behöver inte vara oroliga om att inte kunna ta tidigare dagar för att det fungerar att klicka på dem och hämta gåvorna. Skulle ni ha problem att öppna någon lucka så är det inga problem då det går att hämta de flesta gåvorna fram till midnatt den 7:e januari. Nu har vi idag och nästa veckas uppdateringar kvar på det här året, så vi får se vad SSO har för några överraskningar kvar innan året är slut och vi kliver in på 2019. Måste ändå säga att hela 2018 har gått väldigt fort och jag hoppas på ett händelserikt år nästa år för SSO.

I och med detta så skulle jag vilja passa på att önska alla spelare och SSO's team en riktig god jul och ett gott nytt år!

Puss & kram


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween