Vi går i väntans tider...


Snart kommer en stor uppdatering, men tills dess... söta pållar!


Väldigt snart kommer, eller har den nya uppdateringen av Silverglade släpps. För det händer nämligen idag! Därför har det varit rätt små uppdateringar under tiden, såklart, för att de ska kunna lägga all tid som krävs för att få den uppdateringen så bra som möjligt! Förra veckan fick vi i alla fall nya färgvariationer på fjordingarna, som exempelvis dessa sötnosar ovan! De finns tillgängliga i stallet i Dundull, Mistfall. Det finns ytterligare en färgkombination, men den får ni logga in om ni vill se! Jag blir mer och mer förvirrad på vilken ny fjording jag ska köpa. En sak är säker dock, jag ska garanterat köpa en annan färg än det jag redan har på den gamla modellen. Jag är så kär i den "nya" stilen som SSO håller på att implementera. Kan hålla med att det känns lite ovant och att teckningen på vissa fjordingar ser mindre bra ut. Men de är välgjorda och en kommer att vänja sig, precis som det antagligen kommer ta ett tag att vänja sig vid nya Mistfall. Fördelen med lite cartoony stil är att den har längre "hållbarhet" än nästan verklig grafik, vilket kommer göra att spelet ser vackert ut under längre tid framåt! Är så taggad att se hur det blir med nya Silverglade. Jag är jätteglad att SSO's team tar sig tiden att uppdatera och göra spelet till den bästa spelupplevelse de kan för sina spelare!

Det var allt för mig den här gången. Vad vi skriver om nästa vecka, det får vi se då!

Puss och kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween