Halloween hos Galloper Thompson


Halloween hos Galloper Thompson

Hej alla! Jag hoppas att ni hade det roligt på årets Halloween event och att ni har käkat mycket med godis under Halloween. Jag hade det då roligt under Halloween eventet på SSO, och jag kan inte förstå hur de kunde släppa detta miniområde som handlar om Galloper Thompson. Jag tyckte att det var sjukt coolt och hade den här lite kusliga känslan som man brukar få när det är Halloween.

Men detta är ju inte första gången som man har stött på Galloper Thompson, utan den första gången som man såg han så befann han sig på olika platser runt om Jorvik under en timmes tid innan han bytte ställe. Jag kommer fortfarande ihåg vart jag stötte på han och det var inne i Dinodalen där man kan hitta det röda skelettet till arkeologin, det som hände när man såg han var att han red mot en och sen svartnar det för ögonen för karaktären och när man vaknar igen så hade man blivit transporterad till sitt hemstall. Dessutom så fick man en liten gåva för att man hade överlevt mötet med Galloper Thompson.

Jag kommer fortfarande ihåg känslan när jag stötte på Galloper Thompson och det var lite kusligt men samtidigt kändes det som att Galloper Thompson kommer att bli en viktig karatär för framtida uppdateringar, dessutom så hade jag redan vid det tillfället blivit kär i Galloper Thompsons häst och har länge önskat mig att kunna skaffa en sån häst. Och det kunde vi göra nu under Halloween eventet! Jag var superlycklig att jag äntligen kunde få tag på den! Visst den är inte exakt som Galloper Thompsons häst men det är så nära man kan komma och för min del så spelar det ingen roll att den inte är en exakt kopia av hans häst.

Nu har jag snackat alldeles för länge så här är lite bilder från mitt äventyr i Gallopers fäste!






PS. Ni har väl inte glömt bort att den nya uppdaterade starthästen kommer idag? Är sjukt taggad på hur det nya utseendet kommer att bli och längtar tills Silverglade släpps i den nya grafiken för att hela området kommer att bli så fint när det är klart!

Puss & kram




Kommentarer

  1. Iiiih!! Mysigt med miniområdet som fanns nu under Halloween och är vi inte alla taggade på den nya starthästen! Längtar tills jag kommer hem och kan ser hur mina älskade starthästar ser ut!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween