En Zony?!


En Zony?!

Hej alla och välkomna till en försenad uppdatering av denna blogg! Jag har haft fullt upp och har råkat glömma av att skriva, jaja sådant händer ibland och man är ju inte mer än människa. Men i alla fall så är jag väldigt exalterad med att vi kommer att ha en liten zony med i SSO. Tyvärr så har jag inte hunnit spela något på ett bra tag för att jag har varit upptagen med mitt jobb och lite andra småsaker men till helgen så ska jag definitivt spela!

Så vart kan man hitta denna lilla söta zony, jo den finns hos Ydris. Det vore nog kanske en god idé att man svänger förbi hos Ydris för att se vad han har i görningen, personligen tycker jag att Ydris har fått mer karaktär än tidigare och jag är alltid lika spänd på att se vad han ska göra härnäst. Jag hoppas att Ydris kommer att få en mer betydande roll ju längre fram i spelet vi spelare kommer och jag tycker att det vore kul om vi kunde få Ydris förtroende så att vi får en kraftfull bundsförvant mot Garnok och Dark Core. Men tills dess så här får ni njuta av två bilder på zony som finns på SSO's hemsida!
En ZONY?!

Ponny eller zony?

Och sen att icke att för glömma är den nya grafiken i Silverglade! Gud vad jag älskar den! Jag tycker att SSO går mot rätt håll och skapar en värld som kommer att var hållbar för en lång framtid framöver, visst så var det ju "bara" terrängen som uppdaterades men jag tycker att det gör så mycket och när det ändå är ett så stort område. Visst det har varit mycket med gnäll över att det har blivit mer "tecknat" och att den "verkliga" grafiken ser mycket bättre ut, då har jag bara en sak och säga till er som gnäller att det tar JÄTTELÅNG tid att skapa ett spel som ska "se" verkliga ut. För att ta ett exempel så har jag tagit Elder Scrolls V: Skyrim för att det är VERKLIGEN verklighetstroget och när spel företaget Bethesda Game Studios hade avlutat sitt föregående Elder Scrolls spel så har de jobbat på det fram tills det släpptes år 2011. Vilket betyder att det har tagit dem ca 5 - 6 år att skapa detta spel som är i princip buggfritt, mycket med sidequests och mainquests, och grafikmässigt så är det i princip felfritt m.m. SSO försöker så gott de kan med att uppdatera och samtidigt hinna göra både sidequests och mainquests så att vi spelare har något och göra samt att de ALLTID släpper en ny uppdatering VARJE VECKA. Så snälla ha lite förståelse att saker tar sin tid att göra och i slutändan så kommer SSO att vara ett av det bästa hästspelen som finns.

Detta var allt från mig denna gång och jag hoppas att vi ses nästa vecka!

Puss & kram


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween