SSO fyller 7 år!


Grattis på födelsedagen SSO (i efterskott)!

Bild från SSO's webbsida

Bild från SSO's webbsida

 
Wow, wow, wow säger jag bara! Förra vecka kom årets födelsedagsuppdatering och jag hade helt glömt av att det var så snart, så jag var glatt överraskad! Jag ska inte prata så mycket om själva uppdateringen, men tycker såklart att ni ska logga in och göra alla de roliga aktiviteter som SSO har ordnat för oss att fira deras födelsedag! Samt att man har chansen att få nya härliga födelsedagsoutfits, vilket inte är att förakta utan tvärtom väldigt kul!

Men det jag ville prata om idag är det nya fantastiska (gratis) husdjuret som vi fick förra veckan som vår egen födelsedagspresent från SSO, ett flygande husdjur! Hur coolt?! Innan vi går vidare och pratar lite mer om det så måste jag säga att jag inte kan fatta att SSO redan är sju år! Vad tiden går! Jag har inte spelat riktigt sedan början utan började i april 2012 (så cirka 6 månader efter start), men det har utvecklats så otroligt mycket. Jag kunde inte tänka mig husdjur överhuvudtagen för sju år sedan, än mindre FLYGANDE sådana! Jag är överväldiga och väldigt glad. De är så duktiga på SSO och kommer alltid med nya och innovativa idéer och överraskningar och jag är i spänd förväntan att se vad de har i åtanke för oss under höstens gång. Men det här, var en riktigt bra start!

Så det här fantastiska husdjuret är då en fiskmås (för att få gratis, ange koden: SEAGULL, oktober 2018, vet inte hur länge koden räcker). Den sitter på din sadelväska om du väljer det, men den kan då också flyga bredvid dig genom att du trycker "P" eller på karaktärsbladet. Jag har inte ens hunnit logga in och se min egen, så är så taggad på att göra det i veckan, samtidigt som jag ska göra födelsedagsaktiviteterna, ser framemot 1500 XP till mina hästar under de kommande veckorna.

Det var allt för mig idag, vi ses snart igen!
 
Puss och kram,
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Vi får bege oss till Pandoria!

Hemligt uppdrag

Halloween