Ny starthäst, igen?!



Modern starhäst, snart i ett spel nära dig!

Va?! Är det sant? Kanske ni säger. Och jo, det är sant! Den förra uppdateringen vi fick på starthästen var bara en deluppdatering för att på sikt kunna uppdatera hästen till en ännu modernare hästtyp, och nu är det dags för den slutgiltiga uppdatering! Den kommer till oss redan nästa vecka, den 7 november! Det kommer bara vara starthästen som uppdateras och som ett led i detta får vi spelare också en gratis makeover på hästen, där vi kan ändra man och hårrem om vi vill. Jag vet inte om jag kommer att ändra än, men jag kommer i alla fall överväga det (och titta på vilka alternativ som finns).

Efter att vi fått den nya starthästen vet jag inte om jag vill rida runt på någon annan haha, han var ändå min trogna hela första året som jag spelade SSO, sedan har han kanske inte alltid fått den uppmärksamhet han förtjänar, även om jag tycker om honom och jag gillade den charmiga looken hästen fick under den förra uppdateringen. MEN, även om jag gillade den då så är det ingenting emot hur hästen kommer se ut nu. Den kommer ha en unik look tillsammans med unika animationer som gör vår älskade starthäst till en alldeles speciell varelse! Jag ser så framemot denna uppdatering!

DISCLAIMER: Bilderna kommer från SSO's webbsida (deras sneak peak på den nya, uppdaterade starthästen! AAAH, SO EXCITED!!)




Men fram tills dess så får vi alla se till att roa oss i Gallopers fäste! Det ska i alla fall jag göra!
Puss och kram,


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween