Grattis igen SSO och vad händer med Kallterna?



Grattis igen SSO och vad händer med Kallterna?

Hej allihop! Jag hoppas att ni har haft en bra födelsedag på SSO, och jag vill ännu en gång passa på att säga grattis till SSO. Jag är superglad att detta fantastiska spel finns, och jag hoppas på att SSO kommer att finnas ett bra tag till. Jag gillar årets födelsedags set till både häst och ryttare, dessutom så blev jag glatt överraskad att vi fick ett nytt husdjur och en flygande sådana. Jag var redan glad när vi hade fått de husdjur som fanns från början och när vi äntligen fick springande husdjur så var jag överlycklig. Nu när vi har fått flygande husdjur så hoppas jag på att vi en dag får ha örn, falk eller en uggla! Hur coolt skulle det inte vara att ha en majestätisk örn/falk eller en gullig liten uggla med sig i sin sadelväska!


Jag hade inte tänkt att försöka spoila så mycket om Kallterna men något har gjort dem rädda och nu har de försvunnit, vill ni veta mer så tycker jag att ni ska gå in och kika på den lilla questkedjan som man startar hos Avalon. Men även om förra veckans uppdatering var liten så vet vi ju alla vad det betyder och det är att vi kommer att få snart en väldigt stor uppdatering eller eventuellt ett nytt område. Min förhoppning är att vi snart får mer quests att göra i Dinodalen och att vi eventuellt får besöka Kallternas by, ända sen jag träffade Kallterna för första gången så ville jag direkt till deras by och jag vet inte hur många år det har gått nu men kanske så får vi snart besöka dem.

Det finns också ett annat område som jag vill att SSO ska snart uppdatera och det är Gyllenåsarnas dal eftersom det är ett område som vi inte har haft så mycket quests i och det är inte så ofta man far dit om man inte har quests där. För här finns det också ett område som jag är väldigt intresserad av och det är den trasiga bron som finns uppe bland bergen. För att ta sig dit så rider man mot häxan Pi men man svänger till vänster innan man går ned i Kittelkärret. Man följer den långa backen så högt upp man kan och tillslut så stöter man på ett stenras som blockerar bron. Och det är ganska så längesen som Gyllenåsarnas dal kom till SSO, och ett ytligare ställe som jag vill till är Devils Gap som finns i Jarlaheim. Det finns många ställen som jag är säker på att SSO har planer för och kan knappt bärga mig tills den stora uppdateringen kommer! Så håll utkik på alla SSO's sociala medier.

Det var allt jag hade för denna gång och jag hoppas att vi ses nästa vecka!

Puss & kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Vi får bege oss till Pandoria!

Hemligt uppdrag

Halloween