Uppdaterad karta


Uppdaterad karta (och nya hästar)

Ja, jag vet att det kom nya varianter av den nya hästrasen Trakehner förra veckan, vilket förstås är jättekul. Men jag tycker det är ännu roligare att de på SSO också uppdaterade kartan i förra veckan så att den blir mer lättförstådd (samt att man kan välja vilka uppdrag och symboler som man vill gömma/visa). Den ser mer ut som kartor brukar göra i mmorpg-spel men med SSO's egna touch på den. Jag är jätteglad att de "går igenom" sin grafik och uppdaterar där det passar, eftersom med ny grafik så blir spelet ännu roligare att spela och mer up-to-date med dagens läge. 

Jag ser väldigt mycket fram emot hösten med, nu när det varit en del småuppdateringar kan en ju inte annat än fundera på när de kommer en större uppdatering igen. Åtminstone är det ju bara en månad till Halloween och efter detta rullar det bara på. Jag tyckte supermycket om julbyn förra året så ser framemot och hoppas att den kommer tillbaka.

Jag har inte kommit ihåg att fota den nya kartan men om ni är intresserade hur den ser ut så tycker jag att ni ska logga in och kika på den, för den är faktisk ganska AMAZING!

Hoppas att ni har en fin vecka!
Puss och kram,
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Vi får bege oss till Pandoria!

Hemligt uppdrag

Halloween