Hästranchen


Hästranchen

Hej alla! Jag hoppas att ni har det roligt med att bygga upp ranchen på Sydhoven och att ta hand om det lilla fölet, jag har då i alla fall roligt med det. Jag tycker verkligen om detta uppdrag och jag tycker att SSO har gjort ett fantastiskt jobb med att göra om gården på Sydhoven och det känns mycket mer hemtrevligt. Jag gillar att den nya anslagstavlan och hur lätt det är att acceptera alla quests. 






Jag gillar den nya karaktären Hugh som har varit en militär men har dragit sig tillbaka och när han rehabiliterades så höll han på med hästar och det var då han bestämde sig för att bli en veterinär och ge tillbaka det stöd som han fick utav hästarna. Och Hugh tyckte att Sydhoven var det perfekta valet till att ha ranchen på eftersom hans syster bor där med sin familj och som välkomnade Hugh och hans idé.


Det dröjer inte allt för länge tills man är klar med ranchen så dyker en av Sydhovens vildhästar upp och vill att man ska följa med henne, vi spelare och Hugh följer efter vildhästen och kommer fram till hennes föl som behöver hjälp fort. Hugh tar med sig fölet tillbaka till ranchen och nu är det vi spelares uppgift att se till att den kommer på benen igen. 


Förutom detta så finns även en person som heter Rolf och han säljer Jorvikiska terriers, dessa är ju urgulliga och jag har svårt att bestämma vilken av den som jag kommer att köpa, men jag tror att jag har hittat den som jag vill ha.


Fyra härliga färger att välja bland!
Bilden är tagen från SSO's hemsida

Tack för att ni har tittat in denna vecka och jag hoppas att vi ses nästa vecka!

Puss & kram


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Vi får bege oss till Pandoria!

Hemligt uppdrag

Halloween