Uppdaterad karaktärsbok


Uppdaterad karaktärsbok


Hej allihop! Nu var det verkligen ett tag sen som vi sist sågs, jag har haft fullt upp efter min semester att jobba och annat så jag har inte haft riktigt tid till att kolla in vad som händer på SSO. Men jag hoppas på att det kommer snart att lätta lite grann för mig och då kommer jag att ha mer tid till att göra det. Men i från förra veckans uppdatering så fick vi både fler karaktärer att samla på och fler achievements, jag tycker att karaktärsboken är en rolig addition till spelet och det är också ett bra komplement när vi inte har så mycket att göra i SSO.



Lär dig mer om dina favoritkaraktärer!

Nästa grej som SSO har fixat är om man håller på att levla en häst och man råkar krascha in i något så har ju hästen alltid stegrat sig och det har tagit en bra stund innan man kommer igång igen, men nu är detta ett minne blått och jag är verkligen glad över att detta är fixat nu så om man råkar krascha i ett staket så kommer hästen att tvärbromsa och kraschar man i ett hinder så kommer hästen att skritta på en gång istället för att stanna av helt!

Det blev ett kort inlägg denna gång men snart är det höst och det är nu mycket kommer att hända så jag är väldigt exalterad över vad SSO kommer att hitta på!

Det var allt från mig denna vecka och vi ses nästa vecka!

Puss & kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween