Sommarparty i Fort Pinta



Tim Hooper är tillbaka i Fort Pinta


Äntligen kan vi få chansen att bygga klart ryktet med Tim Hooper och inte nog med det, han ger oss en väldigt fin klänning och det finns matchande accessoarer i strandshopen, samt en likadan klänning i en annan färg. Jag (Kelia) blev äntligen klar med ryktesbyggandet på mitt huvudkonto och ska fortsätta med mitt andra konto, troligtvis hinner jag nog klart om jag loggar in varje dag. Det är ganska mysiga uppdrag och det är trevligt att se Fort Pinta leva upp med stranddiscot och massa badande hästar. Snart är dock sommaren slut för mig och allvaret börjar snart om, men det är som alltid både och, skönt att komma tillbaka till rutinerna och värmen verkar ju inte ge med sig än så jag kommer fortsätta att njuta av den. Jag är överlycklig över att transporterna numera också sträcker sig över HELA Jorvik och du kan åka vart du vill och är inte begränsad av olika delar av Jorvik, hurra! Hoppas att ni också har haft ett fint sommarlov/semester och njutit av värmen. Glöm inte att hälsa på Tim och ta en sväng på sommardiscot, än har vi några dagar kvar innan skolan/jobb sätter igång igen! Woo!

Och för min del (Siri) så har jag inte haft så mycket med tid att kolla in förra veckans uppdatering då jag har varit på semester men jag är också glad över att jag kommer att kanske få klart med min ryktesbyggande med Tim och sen ska jag fortsätta på mitt andra konto, jag är också lika överlycklig som Kelia att transporterna nu kan ta en över HELA Jorvik vilket kommer att underlätta när man ska göra vissa uppdrag och vill snabbt komma dit. Dessutom så har det dykt upp ytterligare några transporter så passa på att ta dessa också, det kommer jag då att göra i alla fall. Och sen har vi fått en ny funktion där vi kan klappa våran häst. Jag tycker att det är gulligt att vi kan få göra det, kanske inte en jätte nödvändig funktion men det är kul att SSO gör fler funktioner där vi spelare får integrera mer med våran omgivning i spelet. 

Och i år igen kan man skicka upp miljövänliga, vackra rislyktor i luften, så harmoniskt och mysigt!

Vi ses nästa vecka!
Puss och kram

och



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween