Ponnyer och sommar


Äntligen hemma igen

Förra veckans uppdatering var en liten en, det kom nya färger av ponnyerna. Jag har levlat klart min ponny i appen och ska skicka den till spelet, jag ska bara bestämma vilket konto som ska ha vilken ponny, för de är ju så söta att man måste ha olika ju!



Alla är ju söta, men jag gillar den brunskäckiga med brunt huvud. Vi får se vad det blir i slutändan. Det bästa är ju att inte nog med att de är söta, de är också billiga och lika snabba som de stora hästarna, kan det bli bättre?

Sommaren är över, men fortfarande här om ni förstår vad jag menar. Fortfarande varmt men jag är tillbaka till jobbet och snart kommer väl SSO-uppdateringarna igång igen. Jag tror på en händelserik höst. Ser mest fram emot en ny garderob, woo! Sedan får vi se vad som mer händer.

Till nästa gång får ni alla ha det såååå bra!

Puss och kram,
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween