Ny häst: Trakhenaren




Ny hästras

Imorgon så kommer en ny hästras till Jorvik. Nedan kan ni se teasern till den. Det verkar vara en trevlig häst med fina gångarter. Många pratar om att den inte skiljer sig nog från tidigare släppta hästraser, men precis som andra som har mött kritiken så måste vi också trycka på att olika hästraser är mer eller mindre lika varandra, det är samma djur. Det går inte att göra annorlunda i all oändlighet, det är sanningen.

Hursomhelst är det en söt och välgjord häst och det ska bli spännande att få se den i spelet. Om ni vill kika in på hur den rör sig och se ut så kika nedan på SSO's teaser. Vi är i alla fall taggade!!



Förra veckan kom också Mica tillbaka med ett uppdaterat molnrike. Vi har inte hunnit kika in på detta ännu, men jag, Kelia, ska ta mig en liten titt idag när jag har en stund över. Och för min del, Siri, så har jag mycket att göra just nu så att jag har inte haft tid till att spela men jag ska kika på detta till helgen eller om jag har tur och kan redan kika på det imorgon.

Men detta var allt vi hade för denna gång och vi hoppas på att ni tittar in nästa vecka!


Puss och kram


och




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween