Molnriket är tillbaka - nu i en större förpackning!


Mica bland molnen 

Bild från SSO's webbsida

Bild från SSO's webbsida
Nu har molnriket kommit tillbaka och en alldeles ypperlig chans att tjäna lite extra XP till hästen. Om man hittar Micas borttappade saker (sju stycken) får man en belöning, och precis som förra gången kan man göra regnbågsloppet (och det är väl inte bara jag som får tankar til Regnbågsbanan i Mario Kart '64 och fylls med nostalgi!!). Man kan nu även samla ytterligare hästskor runtom på området och med dessa också få en liten XP-boost.

Mica har även hört att Jorviks invånare också ville se lite mer ut som upptäcktsresande, så hon har även öppnat en butik där hon säljer kläder och utrustning på detta tema. Allt är jättefint, men lite dyrt. Jag ska försöka köpa så mycket jag kan (som den samlare jag är) innan Mica försvinner för denna gång. Hon kommer säkert tillbaka så då får jag köpa nästa del om jag har något kvar.

Jag har hunnit logga in och testa, men ska jag vara ärlig har jag inte lagt så mycket tid på SSO i allmänhet på senaste tiden då jag har andra prioriteringar. Men snart, dvs. när det kommer stora uppdateringar, så får jag se till att prioritera om så det blir lite mer SSO och lite mer egna bilder här i bloggen. Tills dess får vi ta till det som finns! Jag ser framemot att göra en "achievement-run" (man rider runt och gör så många achievements som man kan) samt att leta stjärnor. Jag och Siri får boka in en dag då vi gör detta tillsammans, hur det går då, får ni i så fall veta här i bloggen.

Ni får ha en alldeles underbar vecka så hörs vi snart igen!
Puss och kram,
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween