Semester och semester


Semester och semester

När detta inlägg kommer ut så kommer jag inte att vara i Sverige, utan jag kommer att vara på semester i Rom! Detta är något som jag har sett fram emot länge och det ska äntligen bli kul att få åka dit. Men detta inlägg kommer inte enbart att handla om att jag kommer att vara bortrest utan vi ska ju prata lite grann om vad som har hänt i SSO också, och från förra veckan så har Gary Goldtooth kommit tillbaka med välbekanta jorvikiska urhästar som har varit med en gång tidigare under 2017. Och har man inte hunnit skaffa dem än så är det ingen brådska eftersom Gary kommer att vara kvar i en vecka till, sen har vi också fått lite uppdatering i Purple pony med både kläder till vår karaktär och utrustning till hästen och jag vill gärna passa på att rekommendera att ni går dit och kikar. Och sist men inte minst så har vi fått en grå ponny med vit man och svans till SSO's app och jag måste säga då att den är så himla söt! Jag älskar den verkligen och har redan sett någon som har den i spelet och den ser jättefin ut i spelet och jag hoppas att jag kan själv snart skaffa mig den.

Men nu håller jag på att bara babbla och jag hoppas att vi ses nästa vecka!
Jo! Innan jag glömmer så hoppas jag att ni har väl tittat in på den sista delen av storyquestet och vad som händer med Concorde. ;)

Puss & kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween