Ponnyfeber!


Den Jorvikiska ponnyn är tillbaka!



Först och främst vill jag be om ursäkt för att detta inlägg kommer upp lite sent. Jag är på semester och har ibland sviktande/inget internet, så har inte kunnat uppdatera (plus att jag glömde men det behöver vi inte prata högt om).

Så i veckan kom då den uppdaterade jorvikiska ponnyn och den är ju verkligen urgullig, men jag tror att det bästa är att (förutom att vi fick designa en via SSO's livestream) den springer lika snabbt som de stora hästarna. Det är toppen, för att just därför brukar jag inte rida runt på ponnysarna även om jag tycker de är urgulliga. Hoppas på att de kommer med en zony (zebramönstrad), för den teckningen tyckte jag var jättecool!

Jag ska försöka göra ett längre inlägg nästa gång det är min tur, men tills dess logga in på SSO och ta del av dessa sötnosar. De kostar 350 sc så det är ju nästan gratis!!

Tills nästa gång,
puss och kram


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween