Nya story quests!


Nya story quests! 

Dags att hjälpa druiderna!

DISCLAIMER - Bilderna kommer från SSO's hemsida

Nu var det dags igen att hjälpa druiderna och denna gång så kommer vi ett steg ännu närmare för att rädda Concorde! Jag är super taggad att kika in på denna uppdatering och vill verkligen veta vad som kommer att hända men detta är inte det ända som händer det verkar också som att tjejerna i Bobcats försvinner en efter en och det verkar som Loretta har också varit borta en längre tid. Så vad är det egentligen som händer nu på Jorvik? Ja, det bästa är att kolla in det när ni loggar in, men vad som är också ett stort plus är att SSO meddelar att dessa äventyr kommer att redan fortsätta nästa veckan! Detta tycker jag att det är jättebra av SSO att de har planerat i förväg så att de kan släppa uppdateringarna eftersom och vi får något att gotta oss i tills nästa gång då SSO släpper mer story quests. 

Jag har tyvärr inte haft tid till att spela något på ett tag eftersom jag har haft mycket att göra i det verkliga livet och har nu också gått upp i tid på mitt arbete så det är mycket som händer just nu men jag ska försöka kika in idag eller redan imorgon på denna härliga uppdatering. Jo, innan jag glömmer så har ju Farah kommit tillbaka Valedale så passa på att kika in hos henne när ni kan!

Jag vet att dagens uppdatering är lite kort men det kan hända ibland och jag hoppas att vi ses redan nästa vecka!

Puss & kram


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween