Lite mindre uppdateringar i SSO


Sommar och semester

Så här under sommaren brukar SSO komma ut med lite mindre uppdateringar, eller mindre och mindre vet jag inte om jag ska kalla det då vi under tre veckor har fått nya huvuduppdrag (!!), men det finns inte jättemycket att rapportera om för mig just nu då jag själv inte hunnit testa huvuduppdragen och kan visa/berätta vad jag tyckte om dem. Jag har själv semester och fullt upp att vara ute i det fina vädret eller flämta i skuggan, så har inte riktigt haft tid att sitta inne och spela SSO, men den tiden kommer och nu blir det snart för jag längtar efter att få dyka in i alla de nya questen. Jag har själv inte ens sett de nya ponnyerna i spelet eller fått uppleva att ALLA ponnyer numera springer lika fort som storhästarna! Så vi behöver inte känna och begränsade om vi väljer att rida runt på en söt ponny istället för en storhäst för nu går bägge lika fort! Så med de uppdrag som har kommit så verkar vi få rädda Concorde, vilket jag ser framemot. Därefter hoppas jag att de nya (uppdaterade) ödesryttarna kommer snart, för efter det har jag en känsla av att Anne snart (?) får komma hem. Om inte så får de sig en upphottning efter nästan 15 år...

Det var lite av mina tankar och funderingar för denna vecka. Nästa vecka är det Siri som står vi rodret och vad hon berättar om då, de får ni veta nästa vecka!


Puss och kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween