SSO's Livestream


SSO's Livestream


Vem satt bänkad framför datorn när SSO hade sin Livestream nu i söndags? Jag vet då att jag gjorde det i alla fall, jag tycker att det är kul och bra att SSO har ett event där man kan få komma och kika på hur det ser ut och att man fick lära känna personalen som jobbar med SSO. Jag tyckte att det var kul att få höra vad personalen jobbade med och hur de arbetade för att göra SSO ännu bättre t ex. att de ska uppdatera Lisa, Linda, Anne och Alex. Jag måste verkligen uttrycka min åsikt om detta och säga att jag verkligen älskar de nya modellerna som de ska få och även deras hästar! Dom är snyggt gjorda och det känns verkligen att SSO har lagt ned mycket med tid för att fixa dem, jag gillar att de har fått två stycken outfits som de kan byta till. Jag tycker att deras outfits passar bra och det känns som att man får lära känna dem lite grann via deras klädstil. Och vi har fått en liten hint om att det kommer att komma mer storyquests så förhoppningsvis så får vi hem Anne och Concorde snart.

Sen tyckte jag att det var roligt att de visade runt på SSO's kontor och han som visade runt var jätterolig, jag tror att jag aldrig har skrattat så mycket. Han var härligt flummig och lite spontan eftersom han inte riktigt visste vad han skulle säga och det gjorde det hela så mycket bättre, när de kommer in i kontoret och visar runstenarna och statyn av Fripp så måste jag verkligen säga att jag skulle jättegärna vilja ha dessa men kanske i ett litet mindre format så man kan ha det på t ex. en bokhylla.

Men i överlag så tyckte jag att Livestreamen var lyckad och hoppas att de kommer att göra fler, men nog pratat från mig och om ni inte har hunnit kolla på SSO's Livestream så ligger den uppe på deras Youtube-kanal så jag rekommenderar starkt att ni kollar på den. Detta var allt från mig denna vecka och jag hoppas att vi ses nästa vecka!

Puss & kram



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween