Ny garderob på G!


Vi kommer att få en ny garderob!

Star Stable har äntligen hintat i sina nyheter om att vi ska få en ny garderob och jag skulle ljuga om jag inte erkände att jag blev lite besviken förra vecka då det stod att vi skulle få en garderobsuppdatering, visst är det bra att vi får utökad garderob men jag trodde och hoppades på att det redan nu hade utvecklat och var redo att implementera den i spelet, men först ville de visst ha vår input (vilket ju är bra), men en ny garderob är något som är väldigt välbehövligt och nödvändigt då den sett ut likadant sen spelet kom och behöver uppdateras lite för att bli lite dynamisk och modern och mer lättanvänd. 

Personligen så hoppas jag på att den kommer se ut som de nyaste affärerna gör, med möjlighet att filtrera på olika typer av plagg, men även färg. Det skulle vara bra med utökade filter som exempelvis hattar, hjälmar, mössor som huvudbonader och exempelvis jeans, ridbyxor, byxor, shorts på underdelar. Ytterligare filter kanske skulle kunna läggas till, men detta anser jag vara viktigast. Sedan bör det fortsättningsvis finnas ett ställe där man kan lägga och sortera sina saker som inte kan bäras på kroppen, typ som ryggsäcken eller liknande.

Jag har inte mycket mer att säga denna vecka, förutom att jag är oerhört taggad på det slutgiltiga resultatet av den nya garderoben, hoppas, hoppas, hoppas att den kommer innan året är slut!

Ha det bra! 
Puss och kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween