Glad Midsommar!


Glad Midsommar!

Glad Midsommar!


DISCLAIMER - bilderna kommer från SSO's hemisda!

Nu är midsommar äntligen här! Jag (Siri) hoppas då att ni har det roligt med alla uppdrag och att de flesta har märkt att man har flyttat på årets midsommar till Jaspers gamla gård från att ha varit på Everwindfälten. Detta betyder att man inte behöver vara en star rider för att kunna fira i år! Sen tycker jag att det är kul att det är Jorvik rangers som håller i årets event, eftersom alla andra år så har det varit Steve som har varit anordnare för midsommar. För utom detta så finns det en massa saker att göra såsom att plocka sju sorters blommor, göra sin egna krans, göra mat, starta brasan, fixa musiken, fiska i fiskedammen m.m.

Gör dina helt egna midsommarkransar!

Fiska upp roliga belöningar i vår fiskedamm!

Jag har inte hunnit spela än då jag har haft lite annat att fixa i irl men jag ska snart gotta ned mig i detta då jag får tid och hoppas att jag har lite bilder tills dess. Nog babblat från mig, vad har du att säga Kelia?

Jag (Kelia) tycker precis som Siri att årets midsommar har fått en rejäl uppdatering till det bättre. Vi har firat midsommar på samma sätt hela SSOs livstid så det kändes nödvändigt med en modernisering av den, särskilt med ny och fin grafik! Jag har hunnit spela uppdragen på mitt ena konto och det var jättemysigt. Mitt nästa projekt är att gå ut och leta blommor så jag kan göra kransar. De ser jättefina ut! 

Jag tycker att fiskdammen är en jättekul idé och ska försöka hinna in varje dag för att få en ny grej. Idag fick jag en superfin Westernhatt! Sedan vill jag bara påminna om att det finns jättefina saker i midsommarshopen och jag som gillar att samla kommer nog samla på mig allt! Vi önskar er alla en glad midsommar och härligt sommarlov/semester! 

Det var allt från oss denna gång vi hoppas att ni tittar in nästa vecka!

Puss & kram


och

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween