Nyhet i SSO: "samla" karaktärer?!



Att samla karaktärer är som att samla stjärnor... 

...inte riktigt, men så gott som!

DISCLAIMER: Bilden är från SSO's webbsida.

Nu kan vi samla på karaktärer och får information om dem
Förra veckan fick vi detta som en del i onsdagsuppdateringen. Under spelets gång kan man samla på sig information om diverse karaktärer och jag (Kelia) tycker det är en jättebra ny funktion. Det kanske inte låter som mycket, men även om man har spelat länge så vet vi inte alltför mycket om vissa karaktärer så jag ser framemot att logga in och gotta mig i detta. När jag väl har gjort det ska jag ta bilder på hur min bok ser ut, men just nu är det riktigt fullt upp i mitt liv IRL så jag har inte haft tid att spela SSO för tillfället (men idag ska det nog bli tillfälle för då kommer ju en ny uppdatering. Om jag kommer ihåg ska jag uppdatera detta inlägg med mina karaktärer, annars kommer det i ett kommande inlägg (och om jag glömmer så får ni påminna mig). Förra veckan fick vi även nya Lusitanos, men eftersom vi har haft ett ingående inlägg om dessa så tänkte jag inte säga så mycket om dem, förutom att färgerna är goals! (den svarta och den borkfärgade är mina favoriter)

Jag (Siri) måste verkligen hålla med Kelia att denna funktion är jättebra eftersom jag har alltid velat veta mer om vissa karaktärer eftersom de har intressanta bakgrundshistorier och nu när vi har fått chansen till att lära känna vissa karaktärer lite bättre så kommer jag definitivt inte att tveka till att göra det! Tyvärr så har jag också haft mycket att göra i IRL så jag har inte hunnit kolla på hur denna funktion fungerar men det kommer snart att lätta lite grann för mig och då ska jag verkligen gotta mig i detta. Jag ska också försöka att lägga upp en bild när jag har hunnit samla på mig lite karaktärer och förhoppningsvis så blir det inte allt för långt bort. Det Kelia också nämner är att vi har fått fler färger till Lusitanos och de är så fina! Kommer nog att ha beslutsångest över vilken jag ska köpa. (tycker om alla färger men gillar den svarta, borkfärgade och palominon)


Vi ses nästa vecka!
Puss och kram


och 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween