Människans bästa vän (näst efter hästen såklart) har kommit till SSO!



Springande hundar! <3 


DISCLAIMER: Bilder från SSO:s webbsida.

Välkommen tillbaka till ännu ett inlägg på vår blogg, först vi vill bara be om ursäkt för att dagens inlägg kommer upp lite sent. Vi är bara människor och just denna vecka blev var det lite mycket i det vanliga livet. Men här är inlägget och bättre sen än aldrig, eller hur? Nåväl, nu till dagens inlägg!


Äntligen så har det hänt! Vi har fått hundar som kan springa bredvid hästen! Både jag (Siri) och Kelia är superglada att vi äntligen kan ha en liten söt hund som följer med oss runt. Rasen är Yorkshire terrier och den är ju bara för bedårande med sina små halsdukar runt halsen, dock så tycker jag att färgerna är jättefina och att hundarna lyser upp men ska man se på hur en riktig Yorkshire terrier ser ut så är den gulröd med mörk stålblå rygg. Men det är ju bara för att jag är van att se de så och det betyder ju inte att jag inte tycker om de som SSO har gjort. Jag måste nog säga att de flesta uppdateringar som SSO gör är så välgjorda som dessa, eller hur Kelia?


Jag (Kelia) tycker precis som Siri att alla uppdateringar som SSO gör är väldigt välgjorda. Jag förstår varför priset på dessa fantastiska husgjur är så högt. Det tar lång tid att skapa något sånt här som är så välgjort, från concept art till ett fungerande husdjur med animationer i spelet. Det handlar inte om att SSO vill "tjäna" pengar. Men de behöver få in pengar så att de kan få betalt för det jobb det gör. Jag tycker också om färgerna som de har gjort och uppskattar att de varit kreativa och inte bara gjort den färg som rasen "ska" vara. Jag är kär i den gråbruna med de blå ögonen (bilden ovan), men den gråvita är också sååå söt, ser ut som en gammal gubbe! Jag hoppas att de håller på med ännu fler springande husdjur, jag älskar alla djur, men att ha en kanin skuttande bredvid mig och hästen vore drömmen. Men för nu så får vi nöja oss med dessa, och det är ju inte så lite.

Vi ses nästa vecka!

Puss och kram


och 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween