Fler springande husdjur och ljudändringar



Fler springande husdjur och ljudändringar

Vad ska man säga om dessa nya husdjur? De är ju bara för gulliga! Jag tycker verkligen om de nya ekorrarna som vi har möjlighet att köpa för 249 star coins. Dessa husdjur kan man hitta hos Doreen vid Gröndalsloppet vid Goldspurs fält, man får en kort introduktion av Doreen där hon förklarar varför just hennes ekorrar skulle vara det perfekta husdjuret till oss spelare. Och inte nog med att man kan köpa dessa söta ekorrar, de finns också inne i Gröndal där de skuttar runt. Jag har märkt att många tycker att det är dyrt att köpa dessa söta ekorrar och jag citerar från Esmeralda Silverforce, "Har ni någon aning över hur lång tid det tar att göra allting som finns i SSO?" Det är ju inte bara en sak som ska göras och det kan ta länge att utveckla t ex. en tröja, för att den ska passa på karaktären, sen så måste den kunna följa med animationerna så att det ser bra ut, hur ska tröjan se ut och vilka färger ska den finnas i m.m. och bara sånt kan nästan ta två månader. Så snälla var mer respektfulla när det gäller spelutveckling. Nå nog pratat om det och jag tycker att SSO gör väldigt bra ifrån sig och tycker att det är alltid spännande att se vad de ska hitta på här näst!

DISCLAIMER- Tyvärr så har jag inte hunnit skaffa mig de nya ekorrarna men det står skrivet på min lista, så dagens bild är direkt från SSO's hemsida.



Jorviks coolaste ekorrar!
Visst är de söta! <3

Och nu till något helt annat så tror jag att det är nog många som har märkt en hel del skillnader i ljudet den senaste veckan, jepp jag pratar om de nya ljudändringarna som SSO har gjort och jag måste verkligen säga att jag älskar det! Det är kul att man kan höra skillnaden mellan väg och gräs när man rider, man kan till och med höra sadeln och tyglarna, hästens nya frustande ljud får det att låta som en riktig häst, karaktären smackar när man ökar på i gångarterna m.m. och hur länge kommer dessa ljud att vara kvar? Svaret är hela tiden! Jag tycker att denna onsdagsuppdatering var en bra uppdatering och väl behövlig
 även om den inte var så stor. 


Tack för att ni har hittat hit och läst detta inlägg och jag hoppas på att vi ses nästa vecka!

Puss & kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween