2 nya funktioner och Thalia


2 nya funktioner och Thalia

DISCLAIMER - Bilderna kommer från SSO's hemsida!

Det har kommit två funktioner som jag tror att många har väntat på och dessa är ett fotofunktion och det andra är att man kan äntligen byta utseende på sin starthäst. Till att börja med så tycker jag att fotofunktionen är en superbra idé och att det finns många funktioner som gör det mycket lättare för att skapa den bild som man vill ha, jag tyckte att det var nog bra när SSO hade gjort att man kunde ta bilder i spelet genom att trycka på F2-knappen. Jag tycker väldigt mycket om att SSO lyssnar på sina spelare och försöker att utveckla vissa funktioner så att de blir ännu bättre, tyvärr så har jag inte hunnit testa den nya fotofunktionen p.g.a. att jag har haft mycket saker att göra i det verkliga livet men så fort jag har tid så kommer jag att ta en massa bilder!

Använd det nya fotoverktyget för att fota supersnygga bilder!

Och till den andra funktionen som är att man kan byta utseende på sin starthäst och det kan du göra för 299 star coins och denna funktion fungerar likadant som när man byter karaktärens utseende. Jag tycker att det är bra att denna funktion har tillkommit eftersom det kanske finns någon som känner att de vill byta utseende på sin starthäst. Jag kommer då inte att byta utseende på min häst eftersom jag är nöjd med den, men skulle SSO göra om färgerna till starthästen så att de ser ut som de nya hästarna som kommer in till spelet då skulle jag nog kunna tänka mig att byta till en mer svart färg.

Nu får du en extra chans att välja din drömhäst!

I förr förra veckan när Lusitanon kom så fick vi också en uppdragskedja med Thalia, där man ska söka efter en häst som liknar serietidningen Canter Ellas häst Tintoretto. Tyvärr så har jag inte hunnit spela igenom denna uppdragskedja så jag har inga bilder att visa, men nu har jag babblat klart och vi hörs nästa gång!


Hjälp Thalia att hitta den perfekta filmstjärnan!


Puss & kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween