Rosettjakt i Jorvik


Dags att leta rosetter

(från SSO's webbsida) Jojo's Siwanatorz
Förra veckan så dök dessa superfans till Jojo Siwa upp, hon ska ha en konsert på discot i Fort Pinta imorgon (säkert fler dagar i veckan). Dessa fans, som kallas Siwanatorz, tappade en massa rosetter på väg till Fort Pinta så därför har vi fått hjälpa dem att hitta dessa. Det ska finnas 7 rosetter varje dag och det finns toppenbra tutorials på Youtube om ni behöver hjälp att hitta dem. Det är ett annorlunda uppdrag och även om det inte har något med hästar att göra, så är jag alltid glad för att få nya (gratis) kläder och utrustning. Så även om det kanske är lite konstigt (?) och jag inte riktigt vet varför hon kommer till Jorvik så tycker jag att det var en kul idé och jag ser fram emot att se vad som händer imorgon när Jojo Siwa kommer. :-)

Mitt liv IRL är fortfarande pretty busy, så jag avslutar här och så hörs vi igen nästa vecka då vi ska skriva tillsammans igen!

Puss och kram


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween