Ny hästras!



Lusitanon kommer till SSO!

Så det kom en teaser häromdagen så berättade att Lusitanon kommer till SSO idag. När vi skriver detta så har vi inte sett hästen live i spelet. Men nedan finns SSO's egen teaser-video så ni kan se för er själva hur fantastisk den här hästen ser ut! Åh, jag (Kelia) behöver mer star coins (hela tiden), så jag kan köpa alla nya fina hästar som bara trillar in i spelet! Och bilden nedan är ju bara helt makalös. Jag ser väldigt mycket fram emot den här hästen, som alltid med nya hästar till SSO. Men denna är så vacker och har sådan elegans och grace. Detta bli garanterat en av de första hästar jag köper när jag väl har råd (och inte har köpstopp längre...). 

Så om ni inte har checkat in den här hästen gör det (så fort uppdateringen är klar och vi får komma in i spelet igen), det ska iaf jag, Kelia, göra!



Och för min del (Siri) så kan jag inte mer än hålla med Kelia om hur graciös denna häst är! Den har verkligen pondus och samtidigt en elegans som verkligen fångar ens blick. Denna häst står definitivt högt upp på min lista för att köpa, men tyvärr så har jag köpstopp än så länge samt att jag inte heller har så mycket med star coins gör ju saken inte bättre. Men jag hoppas på att när jag har nog med star coins så har det hunnit komma in fler färger till SSO men det kommer ju också inte göra saken lättare att välja vilken av Lusitano man vill ha. 

Ska verkligen checka in denna vackra häst när den släps idag!

Nästa vecka tar Kelia åter upp bollen som vanligt. Vad det blir då, det får ni se nästa vecka!

Puss och kram

och 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween