Välkomna mina nya hästar!


Välkomna mina nya hästar!

Jag har redan visat att jag hade köpt de tre nya urhästarna från Gary, så i detta inlägg kommer jag att säga vad mina hästar heter och det kommer också en beskrivning på dem antigen idag eller imorgon. Så detta inlägg kommer kanske att bli mitt kortaste jag har gjort och innan jag hinner babbla om allt annat så här är namnen på mina nya hästar! Den regnbågsfärgade heter Brightrainbow, den guldfärgade heter Goldfighter, och den coola rödspräckliga med de ljusa prickarna heter Marbelchaser. Jag gillar då mina namn på dessa hästar, vad tycker ni eller vad skulle ni ha döpt era urhästar till? Lämna gärna en kommentar och så hörs vi nästa vecka!



Puss & kram



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Vi får bege oss till Pandoria!

Hemligt uppdrag

Halloween