Nya uppdaterade Nordsvenskar!



Nya nordsvenskar

DISCLAIMER: Bilder är lånade från SSO's webbsida, men de är så underbart fina att de är värda att delas igen!

Förra veckan så kom den uppdaterade Nordsvenska brukshästen, med nya man- och svansstilar. Jag (Kelia) ville springa och köpa en på en gång, men eftersom jag hade mitt shoppingspree för ett par veckor sedan så hade jag inte tillräckligt mycket SC (och såklart missade jag erbjudandet som var under helgen), så jag får vänta ett par veckor eller tills nästa gång det kommer ett erbjudande.  Den nordsvenska hästen har länge varit min favoritras IRL och även om jag egentligen inte vill ha mer än en häst av varje kroppstyp i SSO (med några undantag) så kommer jag nog köpa alla färger så småningom (är så exalterad på att få se när de kommer ut med fler färger)! Men den första jag tänkte köpa är den bruna hästen. Många tycker att bruna hästar är tråkiga, men bruna Nordsvenskar är fantastiska. Jag gillar också den isabellfärgade för SSO har ännu inte så många isabellfärgade pållar och såklart är den svarta också underbar. Så helt enkelt jag längtar tills jag har tillräckligt mycket SC och kan ta min Nordsvensk och besöka Dinodalens ständiga vinter!

Och för min del (Siri) så blev jag jätteglad över att Nordsvensken har fått ett nytt utseende, det har verkligen behövts eftersom den gamla Nordsvensken och Tinkern har samma modell och kroppstyp så det har varit svårt att kunna skilja på dem. Jag tycker verkligen om färgerna som SSO har tagit fram, men jag kommer att vänta och se vilka fler färger som kommer härnäst! Dessutom så tycker jag att det är bra att det har kommit lite fler man- och svansstilar så att man har en liten möjlighet att kunna välja sitt utseende på sin nya Nordsvensk. Och självklart så skulle jag redan nu vilja gå och köpa en av dessa skönheter men har alldeles för lite med sc så det kommer att dröja innan jag kan ta en av dessa sötnosar och rida i Dinodalen. Där jag hoppas på att vi kommer att få många roliga timmar tillsammans!

Den bruna och den svarta myser med varann

Isabellen tillsammans med den svarta i stallet

Den bruna på äventyr i DinoDalen tillsammans med sin ryttare!



Nästa vecka är den Kelias tur att blogga, men vad det blir, det får ni se då! Ha en underbar vecka!
Vi ses!

Puss och kram







och




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Vi får bege oss till Pandoria!

Hemligt uppdrag

Halloween