BEST OF 2017 enligt Siri


BEST OF 2017 enligt Siri

Hej och tack för att ni tittar in på vår blogg! Och om ni undrar så har jag inte "glömt" att göra en lista på mina favorituppdateringar under 2017. Jag har bara haft lite problem över hur jag skulle ranka min lista, vilket har gjort att det har dragit ut lite på tiden men jag tror att jag har kommit fram till vad jag gillade allra mest av alla SSO's uppdateringar under 2017 så här har ni den helt enkelt!

P.s Dessutom så vill jag också passa på att tacka SSO teamet för ett jättebra år och hoppas att detta år kommer att vara lika bra eller till och med bättre. Jo, jag höll på att glömma att säga att den här listan är MINA favoriter och mina ÅSIKTER så om ni tycker likadant eller något annat så är det helt fritt fram att göra det. Lämna gärna en kommentar om hur ni skulle ranka er lista om ni själva fick välja. D.s

DISCLAIMER - Vissa bilder kommer att vara lånade från SSO's hemsida

1. Huvudstory och Mistfall (Va?! Två saker på första plats? Och ja, jag hade verkligen svårt att bestämma mig över vad jag gillade mer för jag älskar dessa lika mycket! Spelar mest för storyn men jag tycker verkligen om alla områden också eftersom de har sin charm men Mistfall står ju helt klart först just nu.)



2. Tomtens vinterby (Jag bara älskar denna by! Den är ju hur magisk som helst! Jag hoppas verkligen att den kommer tillbaka nästa år! Och kanske med nya juluppdrag.)


3. Nya animationer (Jag gillade den gamla modellen på karaktären, men nu när man fick se både de nya animationerna och modellen på karaktären så blev allt mycket bättre och det går att styra karaktären!)


4. Uppdatering på Starthästen (Bland de största uppdateringar som har behövts jättelänge och jag älskar bara hur den ser ut! Jag tycker att SSO har gjort ett bra arbete för att få våran trogne tjänare att bli så mycket finare.)


5. Nya frisyrer och sälar (De nya frisyrerna är jättefina och vill hemskt gärna byta hår till både Siri och Zelda men ska ha lite is i magen och hoppas på att vi får fler fina frisyrer, och jag vet att sälarna har funnits länge men i år så har jag lyckats köpa 2 st! Och de är jättesöta! Och ja, jag tycker även om de nya ekorrarna och rävarna som vi också har fått i spelet.)




6. Connemara (Detta var förra årets sista uppdatering då dessa sötnosar kom, jag tycker verkligen om dem för att de är fina till färgen och ska köpa en när jag har råd men väntar på fler färger.)


7. Hannoveranare (Detta är också en ras som jag verkligen vill ha till min samling och jag vet vilken av dessa jag vill köpa men har inte nog med sc för tillfället.)


8. Haflinger (Denna hästras har jag också velat ha länge, varför jag inte har skaffat mig en är för att min mobil är väldigt gammal (den blir 6 år till sommaren) så jag väntar helt enkelt tills det kommer fler färger till haflingern i spelet.)



9. Nya urhästar (Vad annat kan jag säga att jag älskar mina Cherrypetal, Emeraldmystery och Sapphireice. De är hur fina som helst och jag är verkligen glad att jag skaffade mig dem.)



10. Halloween (Jag tyckte verklige om Halloween eventet under 2017 eftersom vi fick lite andra quests att göra men vi fick också nya funktioner i shoparna där man kan vrida och vända på kameran så man kan se hur saker ser ut och man kunde också köpa pulver till sin häst som smyckar ut den i Halloween anda.)


Hoppas att det här var en rolig läsning och att vi ses nästa gång!

Puss & kram


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Vi får bege oss till Pandoria!

Hemligt uppdrag

Halloween