Välkommen tillbaka Gary!



Mer vildhästar!

Under två veckor (en vecka till från och med idag) så finns Gary nära Andy i Firgrove med tre nya hästar. Vi är båda exalterade och gillar urhästarna väldigt mycket. Jag (Kelia) kunde inte motstå att gå dit och direkt köpa dessa tre nya snyggingar. I början tyckte jag att den regnbågsfärgade var den finaste, men efter lite eftertanke tror jag att den mörkrosa/röda är min favorit. Men jag tog bild på alla medan jag köpte dem så ni får kika på bilderna nedan. Så direkt såhär på början av 2018 så har jag nu tre nya hästar att fortsätta levla, men jag har ju nått att göra i alla fall. Här har ni mina bilder så får Siri komplettera med sina tankar nedan. 

Kelia besöker hästarna och Gary Gooldtoth!




Kelias tre snyggingar i sitt stall!

Jag (Siri) bara älskar dessa urhästar! De är hur fina som helst! Jag tycker verkligen om teckningen på hästarna och först när jag såg den guldiga hästen så blev jag lite överväldigad men jag vande mig ganska så fort och den rosa/röda hade jag också en liten vane period men det gick också ganska snabbt. Men jag blev bara så förälskad i den regnbågsfärgade hästen! Den är verkligen magisk och nu innan jag håller på att babbla alltför mycket så här mina bilder från då jag köper dessa tre snyggingar!

Tillbaka hos Gary!




Siri är väldigt nöjd med sina namn till de nya hästarna


Puss och kram
och


 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween