Hästar, hästar, hästar



Jobbar på mina projekt

Länken till mina projekt hittar ni här: Kelias projekt. Jag tänkte idag prata lite om vad jag har bockat av i veckan och hur planen framöver ser ut. Ja, vad har jag bockat av? Fortsätt läsa så får ni veta!


Köpte den rosa tjocktröjan
Köpte det röda tränset

Hittade ett till rött träns som jag köpte (och Marblesoul gillade det skarpt)

Sedan så lyckades jag levla upp alla mina hästar till 15, så jag bestämde mig för att köpa, hrm, några nya hästar. (Mer info kommer upp om varje häst i inlägget om mina hästar). Det blev först en frieser.

En arab

En pintab

En quarter

En connemara

En appaloosa
 Köpte också en morganhäst från mobilappen. :)


Sedan sorterade jag garderoben också (ovan är då före-bilden), och nu behöver jag verkligen mer plats!

Jag har också hunnit göra ett championat i GÅD, kom på 12:e plats med min urhäst.


En bonusbild på de två syskonen!
Nu är planen framöver att levla mina nya hästar (10 st!!), och sedan hitta alla stjärnor och göra mer championat. I alla fall minst en gång var! Men har lyckats bocka av lite saker på min lista! 

Mer info om de nya hästarna kommer att komma, troligtvis under veckan!

Puss och kram


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween