Vinterbestyr


Vinterbestyr


Hejsan allesammans! Jag hoppas att ni har det roligt med allt julbestyr och vad annars ni gör på SSO, själv så håller jag på med att försöka levla upp mina resterande hästar innan jag får köpa nya och så besöker jag tomten och hans by. Jag tycker att det är jätte coolt att vi får åka iväg till tomten men jag saknar ändå lite grann de gamla juluppdragen som man har gjort under de senaste 5 åren plus att vi har haft snö som har fallit över Jorvik i alla fall de senaste 2 - 3 åren (rätta mig ifall jag har fel). Men jag måste ändå bara säga att jag älskar Tomtebyn! Det är otroligt fint och det jag gillar mest med Tomtebyn är loppet som man får göra, tycker att den är otroligt rolig och häftigt gjord. Sen när man är nere på isen för att plocka upp lite julpaket som ligger lite utspritt här så kan det hända att en julbock kommer fram och att försöka jaga dem på isen medans man glider runt där är så himla kul och samtidigt som det är lite svårt, och att hitta de gömda tomtenissarna kan ibland vara klurigt men fortfarande kul! Så jag hoppas att ni har det kul under ert julfirande med en massa spännande uppdrag och som vanligt så ses vi nästa vecka! Jo, innan jag glömmer så här kommer det lite bilder från mitt äventyr i Tomtebyn och så vill jag passa på att önska er alla en riktig God Jul och ett Gott Nytt År!


Loppet i Tomtebyn

Glider runt på isen och letar paket

Irriterande när hästen stannar om man trycker på ett paket där bocken finns

Men lösning finns! Om man stannar innan man trycker på paketen så kommer man fortare iväg

Irriterande julbock ;P

Nämen har en tomtenisse tappat sin luva?

Självklart inte! De leker kurragömma med oss! ;P


Puss & kram



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween