Siris äventyr i Mistfall



Siris äventyr i Mistfall

Nu har Mistfall varit ute i 2 veckor och vad än annat kan jag säga att jag älskar detta område! Man märker fort på hur mycket tid SSO har lagt ned på detta område för att miljön i området är skapat med väl omsorg. Jag verkligen älskar skogsmiljön och den fina vattenkällan som finns, sen så gillar jag hur SSO har byggt upp byn och att man har intressanta karaktärer som man får träffa redan i början av uppdragskedjan. Så jag är övertygad om att de framtida uppdragskedjorna kommer att vara ännu mer intressanta. Men i övrigt så tycker jag att hela Mistfall är ett av de bästa områden som har öppnats och jag är också bara störtförälskad i den lilla räven som man kan köpa den är ju hur gullig som helst! Jag bara verkligen älskar hur den rör sig och ser ut som en liten sockertopp och en annan fråga kommer jag att köpa den andra räven? Självklart så kommer jag att göra det! Men nog tjatat från mig här är lite bilder från Mistfall! Just ja, innan jag glömmer så vet jag om att det finns en ny uppdatering som kom förra veckan där vi har fått två lopp som vi kan göra men jag har haft fullt upp under jul så jag har inte hunnit spela så mycket men jag ska testa dem så fort jag har fått upp mitt rykte med Jorvik Rangers.


På väg mot Mistfall och Dundull

På väg mot Ranias hus

Stencirkeln i Dundull
Och sist men inte minst den söta lilla Mistfall räven!

Puss & kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween